Fullspäckad lördag!

God dagens, god dagens!
Det är lördag, solen skiner, det är fullt med snö på backen och jag är glad. Jag var på en jättemysig middag hos Marlene igår kväll och vi åt massa gottit, pratade, skrattade, kollade film och skypade med en tysk tjej. Jag hade det så bra att jag glömde ta några kort och det är ju alltid synd. Jag tog däremot två kort igår morse när jag tog en varm choklad på Le Pain Francais med Astrid, Stina och några till. Det är så mysigt det stället, inrett i äkta fransk stil och sakerna de har där är så goda. Bara en vanlig kopp kaffe är helt gudomlig! 


Astrids chailatte såg väldigt mystisk ut...


...sedan kom vi på att om hon bara rör om lite så blir det ju bra ;)

Vad ska Sandra göra under en underbar lördag som denna då? Jo, nu på förmiddagen så har hon slappat lite, tvättat, plockat i köket, börjat planera lite med julklappar och så, och just nu sitter jag och dricker kaffe och skriver handlingslista. Senare ska jag handla, träna, baka, städa, tvätta mer och senare ikväll så kommer antagligen min bror hit och hälsar på. Det blir en fullspäckad lördag helt enkelt så nu borde jag väl sätta igång igen. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0