Film, film, mera film och mat!

Har precis kollat klart på filmen Killers med den sjukt snygga Ashton Kutcher i en av huvudrollerna. Han ser aldrig ut att åldras, lite konstigt tycker jag men det gör absolut ingenting!  Egentligen skulle mina vänner Frida & Astrid varit här nu och haft myskväll med mig men jag kände att jag inte var up for that med tanke på hur jag mår. Det var synd, såg fram emot det! Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så vi kan ha den då istället :) Nu ska jag gå och göra mig ugnsbakad lax och grönsaker. Kommer bli mumma, förhoppningsvis. Ska också sätta på en till film, får se vilken det blir nu!


Astrid & Jag ♥                                    Jag & Frida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0