Fick en ganska bra start...

...på dagen i alla fall. Var ju rädd för att jag inte skulle få det på grund av min engelska bok. Jag gick upp klockan 07.00, inte så ruskigt tidigt, och gick faktiskt ut och sprang. Shit vad kallt det var! Det är så mycket frost ute att det ser ut som det snöat på taken! Jag behöver ingen halsduk tänker jag och springer ut med bar hals efter att jag varit förkyld i flera dagar. Ångrar det lite! Jag känner inte av något nu men under tiden jag var ute så kändes det ganska rejält i strupen. Just nu sitter jag och äter frukost: fruktsallad med kanel på, ett kokt ägg och en kopp te. Mumsigt! Snart ska jag ge mig an engelska boken igen, måste ju ha läst klart den till engelska lektionen i eftermiddag. Vet inte riktigt hur det ska gå men det märker jag väl. Ha en fantastisk dag så hörs vi senare. Och btw, idag är det Marlenes födelsedag så ett JÄTTE GRATTIS till henne :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0