En härlig kväll!

Nu har gästerna, Astrid & Frida, åkt hem efter att vi har haft en riktigt mysig "Sex hos mig" kväll. Det bjöds på toast med skagenröra, Frutti di mare och hallon & björnbärspaj med vaniljsås. Riktigt gott var det och riktigt mysigt. Efter maten kollade vi bland annat resor till London och fjällen, men som min ekonomi ser ut just nu så är inte en resa n kan ju alltid drömma. Det blev också en del SingStar! Jag älskar det spelet, vet inte varför men det är bara så roligt! Även fast min röst inte är den vackraste i världen så tycker jag ändå att det är väldigt roligt att sjunga. Här är några av bilderna som togs under eftermiddagen och kvällen...









Frida & Astrid tog havstemat väldigt seriöst. De hade flytväst på sig :P


Såhär tyckte Becca att det gick för henne ikväll och jag kan inte göra annat än att
hålla med :) Bra gjort tjejen!

Nu ska jag gå och lägga mig och sova för det blåser massor ute vilket gör att det slår i ytterdörren vilket jag tycker är läskigt. Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0