Det snöar och jag är glad...

...och utvilad. Jag lyckades försova mig rejält idag. Så rejält att jag vaknade efter 12 då min skoldag var slut. Eller jag tror den var slut i alla fall. Är inte hundra på om jag hade matte idag eller inte. Även om jag hade haft det så skulle jag inte orkat åkt in till skolan, har ont i huvudet som bara den. Som jag nämnde, så snöar det just nu och inte lite utan det är snöstorm ute and I like it! Älskar snö, ska nog gå ut en stund sen och bara njuta av kylan och vädret. Jag var ute och sprang igår innan skolan och det känns i benen nu ska jag berätta. Men jag gillar träningsvärk, det påminner en om att man gjort något bra. Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe eller två och jobba på min svenska presentation som jag har imorgon om Göran Tunströms bok Prästungen. Här är lite bilder som jag tog för några vintrar sedan till min utställning i 9an:







Jag saknar den tiden i livet när jag tog de här korten. Det är kanske det jag ska göra sedan när jag går ut: ta fler sådana här kort. Det är ju så roligt! Får se om min huvudvärk lättar lite bara, skulle ju underlätta ;) Nu ska jag njuta av min kaffe :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0