Dags att ge sig på nästa utmaning...

...engelska-boken! :O Så nu kände jag att det behövdes lite kaffe för nu börjar det kännas i huvudet att man pluggat ett tag. Fast det känns ändå bra att det känns i skallen. Det är som när man har träningsvärk. Man har ont som bara den men det är ändå en skön smärta för man vet att den kommer från att man gjort något bra. Så känns det nu! Jag har träningsvärk i skallen helt enkelt. 




Nu är hjärnan trött så då drar vi till med det tunga artilleriet: den stora Frankfurt-muggen! 

Time to plugga vidare. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma H

Plugga är seeegt, haha!



Hade du sånna extensions som satt fast permanent med keratinvax eller hade du clips? För jag hade ju keratinvax och det såg sjukt äkta ut! :) Har funderat på clips nu, men vt inte m jag skulle orka sätta i dom varje dag!



2010-11-16 @ 23:55:17
URL: http://absolutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0