Dagens agenda!

GOOD MORNING SUNSHINES! 

Idag är det onsdag och idag händer det lite saker och ting. Inget jätte-spännande kanske men ändå något. Nu ska jag strax gå på en morgonpromenad och då ska jag gå förbi ungdomsmottagningen tänkte jag. Jag skulle behöva prata med dem lite. Sedan ska jag nog gå bort mot torget för att försöka fixa mitt bankkort eftersom det vägrar att fungera trots att jag är 110% säker på att jag har pengar på kortet. Sådant är bara irriterande! Vad händer sen? Jo jag måste försöka få tag på vår fastighetsskötare angående en nyckel till sopsorteringsrummet för nu är högen med sorteringssopor alldeles för stor, man kommer ju knappt in i köket! Det är inte vanliga sopor alltså, så äcklig är jag inte så jag låter sådana ligga flera veckor i köket, utan det är typ mjölkkartonger, tonfiskburkar, etc. Ursköljda såklart, annars skulle det lukta förbannat äckligt. I eftermiddag har jag dagens enda lektion och då har jag ett matteprov men jag känner mig redo. Sedan ska jag snacka med min rektor om att få byta nivåer på två av mina ämnen: ekonomi och matte. Ekonomin ska ner till standardnivå och matten ska upp till högre nivå. Hoppas, hoppas, hoppas att hon går med på det! Efter det ska jag ÄNTLIGEN komma iväg och träna med Astrid. Det ska bli så himla skönt att röra på sig igen, det var allt för längesedan. Jag har ju gått promenader och så nu under hösten men det är ju inte alls samma som att köra stenhårt på gymmet. Åååh, jag sitter här och längtar nu! 

Jag hittade en bra text häromdagen när jag var besatt av inredningsbloggar. Texterna var i stora tavlor, jätte-maffiga och fina var de. Här är en som jag tycker är väldigt bra...

LIFE

IS A

ROLLER

COASTER

YOU CAN

EITHER

SCREAM

EVERY

TIME

YOU HIT

A BUMP

OR

YOU CAN

THROW

YOUR

HANDS

UP IN

THE AIR

AND

ENJOY

IT

Det gav lite mer effekt på något sätt när det stod på detta sätt som det gör. I like it! Nu ska jag sätta mig och lälsa lite i min bok och ta något att smaska på innan jag springer iväg för att vara lite hurtig. Jag måste nämligen vänta på att min iPod ska laddas lite, den är helt död. Men vi hörs säkert innan jag åker iväg till skolan sedan! Ciao så länge ;)♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0