Changed my mind

Tjohejsan! Sitter och käkar lunch just nu. Pasta med lite grönsaker som jag stekte upp tillsammans med soja, vitlök och lite andra mumsiga kryddor. Jag har ångrat mig angående att det ska bli jobbigt att börja skolan som jag skrev förut. Det ska bli jätteskönt! Jag behöver rutiner i mitt liv och det har jag verkligen inte nu, och hur mycket får jag gjort nu? Absolut nada! Till exempel pluggandet går så dåligt att jag inte ens vill prata om det, och så ska det ju inte vara. Så från och med denna stund ser jag fram emot skolstarten!


Kolla vad lov gör med mig! Jag pussar turkosa spargrisar!

Ikväll händer det en intressant grej. Jag ska träffa Matilda som jag inte sett sen April, vilket var ett bra tag sedan, så det ska bli intressant och förhoppningsvis roligt att se henne igen :) Blir nog en kvällsfika på Espresso House, myspys! Nä nu ska jag gå tillbaka till mitt oorganiserade liv och försöka få någon ordning på det. Kan inte ha det såhär! Hörs senare♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0