Breakfast-time!

God morgon, god morgon!
Jag är väldigt hungrig just nu så jag ska ta och börja röra mig mot köket snart för att hitta något ätbart. Jag gick inte och handlade igår, trots att jag fått in cash på kontot, men jag vet att jag har ett paket naturell yoghurt ståendes i kylen, lite müsli ståendes i skafferiet och en banan liggandes i kylen. Bra frukost? Ja, det tycker jag! Kanske till och med lyxar till det genom att ta en kopp irish cream- eller choklad-kaffe också. Mmmh vad hungrig jag blev nu! 

Det är snöstorm utanför mina fönster which I love! Jag tycker det är helt underbart att se balkongen, vägarna, hustaken och biltaken fyllda med snö...så mysigt! Jag pratade med en vän igår och fick höra att han ska åka ner till Frankfurt nu i mitten av december. Fy vad avundsjuk jag är! Jag vill också åka ner dit, det är ju nu staden är som mysigast! Tyvärr så tillåter inte min ekonomi att jag åker ner. Jag hatar att pengar inte växer på träd, vad lätt allt skulle vara då. 

I eftermiddag ska jag gå till läkaren för att göra ultraljud för att kolla vad som försigår i min lilla mage som gör så att jag får så ont hela tiden. Jag har kollat det ett par gånger förut men då har de inte kunnat se något men jag hoppas de gör det idag. Jag hoppas faktiskt att de ska hitta något fel i magen och att de sedan opererar bort det så min mage blir bra för jag är så trött på smärtan. It ruins my life!

Nu blir det frulle! Ciao♥


Julmarknaden i Frankfurt♥

Jag vill ha denna klänningen på mig idag men jag hittar den inte :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0