At Marlene's place♥

Hej hej!
Sitter just nu hemma hos Marlene där vi snart ska käka tacopaj, mumma. Jag och John har precis avslutat ett skype-samtal med Sarah som vi träffade när vi var nere i Frankfurt senast. Det var inte ett så långvarigt samtal men ändå kul att prata lite med henne igen. John, lyckosten, ska åka ner och träffa henne om mindre än 3 veckor. FUSKIGT! John och jag fixade efterrätt och godis förut. Det ska bli hallon & kanel pannacotta och fudge. Mums filibabba! 

Imorse var jag på skolans adventsfirande i kyrkan och det var riktigt mysigt. Det är något med att höra jullåtarna första gången för året, även om man hört de tre miljarder gånger förut. Det är ju musikklassens elever som står och sjunger och spelar instrument under firandet och jag måste bara säga att de är så otroligt duktiga. Jag satt och rös under största delen av tiden. Man blir ju lätt lite avundsjuk på de som sjunger så bra, jag önskar att jag kunde sjunga så bra. Det skulle vara så himla kul tycker jag :) 

John har gått här fram och tillbaka nu och det är konstigt för varje gång han är i närheten av mig och datorn så kommer jag inte på något att skriva. Jag är ganska säker på att det inte har något att göra med John personligen utan mer med att jag har svårt att skriva när någon tittar på. Det står helt still i huvudet. Konstigt! Så jag fick säga åt honom att gå härifrån. Känner mig lite småtaskig men han behövde ändå gå och kolla till fudgen så jag antar att han inte tog så illa upp. Annars, förlåt John! ;) 

Jag hoppas de är klara med maten snart för jag är så himla hungrig. Har bara druckit en kopp kaffe sedan lunchen i skolan så det kurrar ganska rejält i magen nu. Att det luktar jättegott från köket hjälper ju inte precis, får mig bara att bli mer hungrig!

Nu kom Magali :) så nu ska jag sluta skriva och vara lite social! Ha en grym fredagkväll, bye♥ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0