Äkta christmas feeling!

Kom hem från en härlig långpromenad ute i snön för ett tag sedan och fick då äkta jul-känsla i kroppen så jag satte igång med att tända massa, massa ljus och satte på mjölk med kanel i på spisen så det luktar jul också. Rebecca blev smått överraskad, men glatt överraskad, när hon kom hem till ett hem där det var mysigt mörkt med massa gosiga ljus tända och härlig julmusik spelades ur högtalarna. Allt som saknas nu är tomtemössan och pepparkakorna. Jag vill att julen ska vara här nu, vad skönt det skulle vara! Tyvärr så är den inte det så nu ska jag back to reality och sätta igång med mitt pluggande. 


KOLLA VAD MYSIGT! Så ser det ut utanför vårat fönster just nu...okej inte riktigt men 
vi har lite snö i alla fall :)


Min familj, utom jag då för jag tar kortet, på Feldtberg i Tyskland för 2 år sedan! Saknar
de lite men ska ju som tur är hem till Trollhättan och hälsa på dem imorgon♥

Hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0