After the End

Jag hade absolut ingenting att göra förut så jag kollade igenom vad som fanns på datorn. Gick igenom lite gamla kort, lite dikter och berättelser man skrivit och sen hittade jag en grej till...vår film som vi gjorde i engelskan förra året. Den är smått knepig men riktigt rolig och vi hade löjligt kul när vi filmade den. Vi, min grupp och jag, kom på den smarta idén att ta alla verk och böcker vi läst under årets gång i engelskan och sätta ihop dem till en film. Det blev en väldig mix av karaktärer, allt från en våldtäktsman till Martin Luther King Jr. Sen iscensatte vi allting som om alla dessa karaktärer var i ett Big Brother hus. Kan bli lite svårt för er som inte var i min engelska klass att förstå vad som händer och sker men ni kan ju skratta åt hur vi såg ut då istället för vackra var vi inte, det kan jag inte påstå. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0