30 November 2010

Hej hej allihopa!
Sorry för att jag inte uppdaterat idag men jag mådde inte så bra imorse, hade ont i magen som bara den men nu är det lite bättre. Jag lyckades åka in till skolan en liten stund i alla fall vilket är bättre än inget. På vägen hem idag så plockade jag lite nypon, ett äpple, kottar och granris som jag skulle dekorera min advenst"ljusstake" med vilket jag precis gjort. Den blev jätte-söt! Men den är pytteliten, har ju gjort den i en temugg, haha, vilket är lite udda men det behöver inte vara något fel med det. Såhär ser den ut...




För en liten stund sedan avslutade jag ett samtal med min fastighetsskötare och han hade ju inte full koll precis. Haha, jag var tvungen att förklara allt minst 3 gånger för honom, men till slut fattade han i alla fall. Tror jag. Han skulle i alla fall beställa fler nycklar så att jag kan få en till fastighetens bastu och gym, skulle vara nice! Sedan skulle han försöka komma ihåg att fixa min lampa utanför ytterdörren. Den blinkar intensivt istället för att lysa normalt vilket är lite irriterande.

Nu blir det till att plugga och käka lite mat innan det är dags for the big talk with my roomie and her mother. TTYL! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0