26 November 2010

God morgon!
Det är fredag, yippie :D Ska bli riktigt skönt med helg, jag känner mig så utmattad så jag skulle kunna sova under hela lördagen och söndagen men det går ju inte. Det kommer inte bli så mycket uppdatering idag eftersom jag inte kommer komma hem förrän sent ikväll eller till morgonen. Efter skolan idag så drar jag och gymmar och efter det så blir det till att åka direkt hem till Marlene där hon har födelsedagsmiddag :) Ska bli jättemysigt! Jag måste bara säga att jag har så ont i min kropp idag, träningsvärken är extrem. Jag får till och med ont i armarna av att jag sitter och skriver detta inlägget. Det är ändå en skön smärta så det är lugnt! Jag har precis käkat upp min frukost, ska snart sätta på lite kaffe, göra mig i ordning och sedan bär det av mot kyrkan för skolan har en första advent grej där nu innan skolan. Nu måste jag skynda mig. Vi hörs sent ikväll eller till morgonen. Ha en underbar fredag och en grym start på helgen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0