24 November 2010

God morgon!
Jag praktiskt taget sprang upp ur sängen imorse. Jag var så himla rädd att om jag låg kvar skulle jag bara somna om och det vill jag inte. Efter en skön dusch så är jag nu pigg som en mört och redo att ta an alla de utmaningar som väntar mig innanför skolans murar. Första lektionen har jag ekonomiprov, andra lektionen en "in-class essay" i svenskan, och tredje och sista lektionen så har jag ett matteprov. En riktig kanondag alltså! Kommer kännas väldigt bra när den här skoldagen är över. Efter skolan ska jag träffa Astrid och vi ska träna och nu kanske det ska gå att fixa ett gymkort. Det är helt otroligt hur komplicerat det kan vara och hur lång tid det ska behöva ta för att fixa ett vanligt litet gymkort. 

Något annat som är helt galet är hur fort tiden går, nu är snart november slut också och idag är det precis en månad kvar till julafton. EN MÅNAD! Kanske dags att börja tänka på vad man ska köpa till folk i julklapp? Jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa till släkt och familj, tycker sådant här är jätte-svårt. Men på lördag har jag inget planerat så det blir väl till att åka ut och julhandla då kanske. Får se om jag hittar någon att dra med mig, alltid trevligare att vara två. Då kan man bolla lite idéer också angående presenterna, kan vara bra ibland. Jag måste bara se till att behärska mig själv så jag inte går och köper kläder för alla mina pengar, skulle inte förvåna mig, men det får inte hända. Inte nu när julen närmar sig!

Det snöar på för fullt utomhus, så mysigt är det! Jag hoppas det kommer riktigt mycket nu och att det stannar ett par dagar i alla fall. Under den senaste veckan har det kommit lite, sen regnat bort, sen snöat lite, sen regnat bort, etc. 

Nu ska jag strax masa mig iväg till spårvagnen och mot skolan. Ha en bra onsdag ♥

Jag hittade förresten min svartvita klänning som jag inte kunde 
hitta igår :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0