13 November 2010

Hej hej,

Kass uppdatering, i know, men så blir det ibland. Måste säga att Astrid och Frida la in ett väldigt fint inlägg igår kväll, hahaha! Igår tog jag nattbussen till Trollhättan där jag är just nu. Kände att jag skulle ta en helhelg i min hemstad! Jag har idag varit väldigt duktig och pluggat mestadels av dagen vilket känns väldigt bra. Snart ska jag gå ut på stan och träffa snyggingen Sandrika. Vi har inte riktigt bestämt oss för om vi bara ska chilla hemma eller om vi ska dra på fest. Jag är ganska festsugen men vi får väl se hur det blir. Mamma och pappa sitter här hemma med en massa kompisar just nu och dricker vin och fnittrar. De har varit på vinmässa/provning hela dagen så jag antar att de redan fått i sig en väldig massa vin men det är väl kul. Snart ska de dra iväg och käka så då är lägenheten tom ett tag. Tänk vad mycket dumheter man skulle kunna hitta på här då ;) Nä, nu ska jag ringa sötnosen och fråga var hon är så jag kan komma ut och leva lite efter att ha suttit inomhus och varit plugghäst hela dagen lång.

Ha en mysig lördagkväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0