Välbehövligt träningspass

Hej hej!
Kom ganska nyss hem efter att ha varit på det jobbigaste träningspasset på länge. I för sig så har jag inte tränat på ett tag så det är kanske inte så konstigt. Det var definitivt ett välbehövligt pass, jag kände verkligen hur latmasken försökte hålla sig kvar i benen när jag körde på Cross-Trainern men jag lyckades nog bannemig få ut den. Det var väldigt skönt, jag tycker det är så underbart skönt att träna när man väl är på gymmet. Det jobbiga är ju att ta sig dit. 

Jag kom på förut att jag glömt säga att jag fick en liten inflyttningspresent av min farmor i söndags när hon var här och hälsade på. Jag fick ett jättefint och juligt rött förkläde med matchande grytlappar, riktigt fint är det. Grytlapp var något som verkligen behövdes eftersom vi tidigare inte haft någon i lägenheten och jag kan säga att jag bränt mig ett antal gånger på saker som varit i ugnen på grund av detta. Så tack farmor, det var en perfekt present :D

Just nu sitter jag och äter en banan, dricker vatten och pluggar fysik. Riktigt höjdarsätt att njuta av kvällen! Har bara några sidor kvar att läsa i den 40kg tunga fysikboken men sedan ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. Skulle vara skönt att komma i säng tidigt för en gångs skull så jag satsar nu på att vara i säng vid 22.00. Okej 22.10 säger vi så jag inte behöver stress-borsta tänderna ;)

Imorgon kommer min mamma hit. Vi ska först gå till läkaren och göra ultraljud för att checka hur det ser ut i min mage, sedan blir det julshopping och fika på stan. Ska bli mysigt eftersom det var ett bra tag sedan vi hade en stund tillsammans, bara jag och hon, utan att vi behövda skynda oss eller stressa. Själva läkarbesöket är väl inget man ser fram emot men jag hoppas ändå att de hittar något som är fel och att de sen tar bort det så jag slipper ha ont i magen. Det skulle vara väldigt skönt att slippa det. 

Nu ska jag fortsätta dricka mitt vatten och läsa fysik så jag hinner klart i tid. Bara 35 minuter kvar nu! Hej svejs och godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0