Vad ska jag göra för att bli trött?...Ah, tvätta golven!

Jag är så himla pigg just nu, vilket inte är så konstigt eftersom jag gick upp för mindre än 11 timmar sedan, men det är inte bra eftersom min familj plus farmor och mormor kommer knacka på mig dörr om ca 12 timmar och jag gärna vill hinna med en morgonpromenad plus baka något innan de kommer. Jag känner på mig att jag kommer vara väldigt trött imorgon kväll, vilket inte är jättebra för då ska jag ju träna. Ja, det kommer bli intressant att se hur jag klarar mig imorgon men det löser sig säkert på ett eller annat sätt. Just nu håller jag på att tvätta golven, också ett sätt att spendera en lördag kväll haha, men jag försöker hitta på sätt att använda min energi på så jag blir trött snabbare och det var det jag kom på för tillfället. När jag skulle fylla hinken med vatten förut så vred jag kranen i duschen åt fel håll så helt plötsligt kommer det massa vatten ut ur det stora duschmunstycket som sitter precis över mig så hela jag blir pisseblöt med kläderna på! Lyckat? Njaaa...Nu ska jag tvätta vidare, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0