2010 års julklappar

God dagens. Har precis kommit in från en långpromenad ute i snön och solskenet. Igår var det julklappsutdelning, såklart, och vad jag fått i år är...
  • Stor kastrull
  • Grytlappar
  • Kavel
  • Silikonpenslar
  • Stor väggklocka
  • Egoboost av Isabella Löwengrip
  • 8-pack med gästtofflor
  • Väckarklocka
  • Stort set av badlakan och handdukar
  • Massa diskhanddukar (riktigt snygga)
  • Presentkort på massa affärer för 2.500kr :)
  • Massa burkar
  • Pengar
  • Ätpinnar från Thailand
  • Plånbok
  • Skidunderställ
  • Sist men inte minst EN RESA TILL NEW YORK OCH FLORIDA!!! Can't wait :D
Som ni kanske ser så är det en hel del "bra att ha grejer" till lägenheten men det var ju det jag som önskade mig. Så även om det inte ser jätteroligt ut för många av er så tyckte jag det var jätteroligt att få en kastrull till exempel :) Imorgon så kommer mammas sida av släkten också så då blir det kanske lite mer. Jag är nöjd med det jag gav till min familj och mina julklappsrim blev riktigt bra och folket blev lite imponerade ;) Nu blir det kaffe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0