Kallt kallt kallt!

Jädrans vad kallt det har varit idag, minst 15 grader minus vilket skulle vara helt ok om man hade en varm skola att komma in i men av någon anledning så finns det ingen värme överhuvudtaget i någon av skolans byggnader.  Här i lägenheten är det inte heller så mycket värme men jag kan ju fixa det om jag vill. Saken är den bara att jag aldrig lyckas hitta en "lagom" temperatur. Antingen blir det alldeles för varmt eller alldeles för kallt. Vilka problem man har här i livet :P

Om några timmar ska jag vara hemma hos Astrid för då är det middag hos henne, ska bli jättekul att se vad hon har hittat på. Det ska bli kul att komma hem till henne överhuvudtaget, kommer inte ihåg sist jag var där. Sedan jag flyttade hit till Göteborg så har det blivit att vi alltid varit här. Jag måste köpa med något litet till henne också, det känner jag att man ska göra när man är bortbjuden, frågan är bara vad. Blomma, chokladask, marmelad...listan är lång och det gör det svårt för mig att välja. Får väl se vad som tilltalar mig i affären sedan. En annan fråga är fortfarande vad jag ska ha på mig. Jag har kollat lite i garderoben men självklart så duger inget och man önskar att man kunde gå och köpa en helt ny outfit men det går ju inte, då bryter jag mitt löfte: inga nya klädinköp under resten av 2010 förutom nyårsklänning. Hittills har det gått förvånansvärt bra! 

Nu ska jag sätta mig och plugga lite så jag inte har alltför mycket att göra ikväll när jag kommer hem från middagen. Jag skriver om middagen ikväll eller imorgon. Vi hörs kanske innan jag åker så ni får se och höra om vad för outfit jag bestämt mig för om ni är intresserade av det ;) Ciao så länge!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0