1 December 20101

Hej hej!
Anledningen till att det inte blev något inlägg i morse var för att jag försov mig en halvtimme ungefär och fick därför ingen tid över till att skriva. Nu är jag hemma i alla fall och jag kollar på Glee just nu men jag ska strax stänga av och börja plugga. Jag har inte så jättemycket att göra till imorgon eller till fredag vilket är väldigt skönt. Jag skulle egentligen gått och tränat efter skolan idag men det blev inte så, mådde inte helt bra. Jag hoppas jag mår lite bättre till ikväll så jag kan ta en promenad i alla fall. 

Jag sitter och kollar in lite tv-tider för ikväll. Jag får ju absolut inte missa det första avsnittet av julkalendern ikväll :D Jag missade det ju imorse! Nu ska jag sätta igång att plugga, ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0