Glögg & julkalender

Jag har precis kollat klart på första avsnittet av 2010 års julkalender och jag kan ju inte säga annat än att den verkar udda men lite småsöt. Jag var nere i affären och letade ett bra tag efter glögg men kunde verkligen inte hitta någon så jag gick till kassan och började ladda upp mina andra varor som jag köpt men frågade sedan ändå om de hade glögg vilket de självklart hade enligt kassörskan så jag gick och letade igen och det tog mig väl en ytterliggare två minuter innan jag var tillbaka vid kassan och då hade det bildats en kö med ca. 10 pers som stod och alla vända sig om och kollade på mig när jag närmade mig kassan. Precis då ropar kassörskan ut i högtalarna att det behövs en till kassörska och då hör jag två stycken i kön säga, "Jaaa, äntligen. Hon skulle ju aldrig blivit klar!" och jag antar att de menade mig med "hon". Det var lite småpinsamt men lätt värt det för en flaska glögg. Men det dumma är att jag glömde köpa mandel och russin vilket var lite synd och jag hittade inte mina små söta glöggmuggar med tomtar på och det blir ju inte riktigt samma grej utan dem. Jag fixade mig några klyftor apelsin istället. TTYL!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0