Tomten är far till alla barn

Tjooo bloggen!
Sitter med kusinerna och broder och kollar på Tomten är far till alla barn. Myspys! Är smått trött, though, har ätit maaaasssa mat och det blir man ju lite dåsig av. Julius sitter här bredvid och fascineras över hur fort jag skriver, alltid kul! Julklappsutdelningen gjorde vi för ett litet tag sedan. Jag blev jättenöjd med mina presenter. Jag fick allt från en gigantisk kastrull till en resa till New York och Florida. Ska bli såååååååååå kul att åka dit, och vi ska göra det över min födelsedag vilket gör det lite roligare :D Har tagit lite bilder under dagen men dem lägger jag upp imorgon, orkar inte nu. Nu ska jag fortsätta njuta av den extremt svenska filmen men vi hörs imorgon. För tredje gången idag...GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0