Tidiga julklappar

Förlåt för att det varit så dålig uppdatering idag men jag har faktiskt försökt få upp detta inlägget i ett par timmar nu men det har helt enkelt inte fungerat. Men nu funkar det i alla fall :) Bättre sent än aldrig.

Igår när vi tog en fika efter skolans julavslutning så fick jag en present av Marlene i form av världens mysigaste filt. Direkt när jag kom hem igår så gick jag och satte mig med den omvirade runt mig. Den är mörkblå och jättelen på ena sidan och på den andra är den krämfärgad och känns lite som en fårfäll fast fake. Haha, bra beskrivning men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara hur det känns. Den är jättestor och jättemysig i alla fall. 

Under vår minijul här igår så spelade vi ju julklappsleken och jag fick till slut en jättesöt guldring. Det passade faktiskt väldigt bra att jag fick den. Jag önskar mig ju ringar i julklapp :) Jag har inte en enda ring, eller aah nu har jag ju det, men inte innan. Jag hittar ofta väldigt fina ringar men jag unnar mig aldrig att köpa någon även om de är jättebilliga. Jag tänker på det som en onödig utgift men det är ju inte onödigare än ett klädesplagg egentligen, och kläder har jag aldrig problem att köpa. Inget som stoppar mig där ;) 


Jag & Becca fick en skylt av Marlene också. Jättesöt och lite rolig!


Min nya, tjusiga ring och filt(som jag tyckte passade som klänning :P)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0