Slutet av en helvetisk skolvecka

Det är fredag, jag borde vara glad men istället är jag helt förstörd för den här veckan har varit ett helvete. 3 lektioner på 5 dagar är vad jag har varit på på grund av att min dumma mage förstör för mig. Jag är så trött på eländet, den förstör så för mig, jag missar så mycket. Förutom skolan så missar jag idag två vänners julkonsert som jag sett fram emot ett bra tag, jag kommer också missa en fest som jag och Becca planerat att ha här ikväll. Jag hoppas Rebecca har den ändå, jag hatar att vara orsaken till att andra inte får göra något de vill göra. Jag mår verkligen apa just nu och har därför bestämt mig för att åka hem till mamma och pappa över helgen istället för att sitta här i lägenheten och bara tänka på hur jobbigt allting är, det är inte så nyttigt. Så nästa gång ni hör från mig är jag antagligen i Trollhättan. Ha det bra tills dess, ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0