Sill & ädelost...

...kanske inte låter som en höjdarblandning men det är bara att tugga och se glad ut. Nä, men det är faktiskt inte så dumt. Sitter nämligen och käkar det just nu i väntan på att jag kan köra in köttet i ugnen. Jag håller på för fullt här hemma med att greja nu, riktig turbofart har jag haft när jag städat, plockat, lagt fram kläder inför kvällen, hackat rotfrukter och gjort klart efterrätten. Efterrätten är nog det av middagen som ska bli mest intressant att se hur den smakar för den är så extremt udda. Jag hoppas den smakar udda på ett bra sätt :) Vad jag inte kan bestämma mig för är mitt hår, hur jag ska ha det. Lockigt, plattat eller bara som det är naturligt? Hmm, det tål att tänka på! Vilka bekymmer man har här i livet ;) Jag kanske borde sätta upp det i någon rolig frisyr. Typ som på bilderna nedan. Det syns inte så bra men det är uppsatt slarvigt så det blir kort på ena sidan och lite längre på andra och så blir håret stort som bara den där bak. Hyfsat snyggt men det är inte lätt att hålla det så en hel kväll, det faller lätt ur och ser konstigt ut. Jag får se vad det blir, kan slänga in en bild sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0