Sex hos Astrid!

Nu måste jag och Becca strax åka till Astrid, ska egentligen vara där vid 6 men jag tvekar på att vi hinner till det. Det är ju fint att komma sent säger man ju så det är lugnt. Jag hade tänkt locka mitt hår och lät min locktång ligga på under den timmen jag och Becca var borta, vi var nere på stan och fixade en grej, och när jag kommer tillbaka är den bara ljummen. Vad är det för skit man har egentligen? Så det fick bli en vanlig tråkig uppsättning, men det får väl duga. Jag kom inte på vad jag skulle ha på mig förut förrän jag kom på att jag kunde ta på mig en gammal favorit som jag har kvar, Astrid sade aldrig att det behövde vara min favoritoutfit just nu, så det fick bli en svart klänning med små vita knappar på framsidan som jag använde jämt i 8an, den är alltså ett par år gammal nu. Jag hade den verkligen på mig jämt, minst 1 gång/veckan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0