Positiv igen :D

Nu är jag glad för nu mår jag bra och nu ska jag åka till skolan :D Sedan blir det att åka till läkaren men tydligen kunde hon inte göra ultraljud idag så jag får göra det en annan dag. Segt men vad ska man göra? Det är lite läskigt, mamma ringde precis och berättade att hon jag ska gå till på läkarmottagning är en som vi var och åkte skidor med för 2 år sedan. Det är en kompis till en familj som vi är kompisar med så vi känner henne inte så bra men ändå, hur liten är världen egentligen. Av alla mottagningar och läkare det finns i Göteborg så väljer jag just denna kliniken och får just henne som läkare...creepy. Nu ska jag hälla upp kaffet i en termosmugg och åka iväg till skolan för att hinna med en lektion i alla fall :D Vi hörs senare, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0