Natten mellan 10-11 December

Hej hej! Jag ska strax gå och lägga mig men sitter på min brors rum just nu och väntar på att han ska komma hem från någon fest. Jag vill helt enkelt säga hej till honom innan jag går och lägger mig och han borde komma vilken sekund som helst nu. Jag hoppas att han gör det för annars kommer jag somna här i hans silvriga fåtölj och det vill jag verkligen inte för då kommer jag vakna med nackspärr till morgonen. Inte så nice!

Jag såg självklart på Idol finalen förut och jag måste bara säga att det var helt rätt person som vann, Jay alltså. Han har ju sådan talang, hans röst är ju helt otroligt bra. Jag gillade aldrig riktigt Minnah, hon hade ingen utstrålning. Så grattis Jay till titeln Idol 2010!

Vad händer nu i helgen för min del då? Jo, en hel del pluggande kommer förhoppningsvis att ske, har tre prov och en uppsatsinlämning under de första tre dagarna av nästa vecka. Imorgon ska jag och pappa antagligen ut och åka längdskidor och det ska bli riktigt kul. Vi brukade alltid göra det när vi var yngre men nu har det inte blivit av på ett bra tag så vi kommer väl falla döda till marken efter bara några meter. Det ska bli skönt att komma ut i naturen lite i alla fall. Pepparkaksbakning ska det bli också. Mamma och jag satsar på att få hela familjen att vara med men det blir nog svårt eftersom vi måste göra det på förmiddagen och min bror oftast inte går upp förrän vid 12-13 tiden på helger. Jag planerar att väcka honom vid 9 bara för att jävlas. Är man syskon så får och måste man göra sådana saker ibland ;) Det skulle vara skönt att gå och kolla lite i affärer imorgon också, måste ha ny foundation och lite julklappar måste inhandlas. På söndag ska vi hem till farmor för hon fyller år. Då kommer mina kusiner också och det ska bli jättekul att träffa alla men en kusin speciellt, Nathalie, för hon har varit i Thailand i en månad och kom hem igår så det ska bli jätteroligt att höra hur hon har haft det och så. 

Nu undrar jag var min bror är...orkar inte sitta här mycket längre till och jag vill verkligen inte ha den där nackspärren. Men jag säger godnatt till er nu i alla fall så får vi väl se hur länge jag sitter här och väntar. Om någon är intresserad så kan jag ju meddela hur länge imorgon ;) Godnatt, sov sött!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0