Läst på som bara den!

Tjoohej!
Jag läste för en liten stund sedan klart Isabella Löwengrips, aka blondinbella, bok Egoboost! Riktigt bra, riktigt peppande och rekommenderas till alla tjejer. Nu ska jag hoppa in i duschen, är kanske dags för det när klockan närmar sig tre ;) Om några timmar ska vi iväg på middag men är inte jättepepp på det faktiskt. Det känns som att det är så dålig stämning runt omkring en jämt och ständigt och jag är så innerligt trött på det så jag känner hellre för att vara själv just ikväll. Jag får en sådan känsla ibland, jag är lite av en ensamvarg, och tycker det är så härligt att någon gång ibland sitta för mig själv och läsa, eller kolla på film, baka, ta en promenad, eller sätta mig på ett fik med datorn och bara skriva. Det är väl inte så kul om man skulle göra detta varje dag men någon gång i veckan känner jag att jag behöver det i alla fall. Jag vet jag är svensk, men jag måste få prata om vädret lite. Det vräker ner ute, det gillar jag inte, nu kommer ju snön försvinna, det kommer bli glashalt på vägarna och trottoarerna. Gillar inte riktigt det. Nu ska jag allt ta och låta duschvattnet vräka ner över mig. Känner att jag behöver bli lite fräsch igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0