Last day of school in 2010

Good morning sunshines!
Julavslutning idag, sista dagen i någon skolans lokaler för detta året idag och jag är på äkta bushumör. Det är inte ofta det händer men jag känner bara för att gå och kittla massa folk, bara vara allmänt busig. Får väl se om jag vågar mig på något i skolan sedan. Det blev en liten photoshoot i helgen och en av bilderna på mig blev riktigt snygg, haha, och jag tycker mitt utseende här beskriver lite hur jag känner mig idag. Ser jag inte lite busig ut? Jag tycker personligen att mina ögon utstrålar "busighet" :P


Idag är det först julavslutning med klassen mellan 9-10 då vi får våra betyg och lite annat. Sedan blir det avslutning med hela skolan i kyrkan mellan 10-11 och sen har jag jullov. Härligt! Det är ett under att jag kom upp ur sängen idag eftersom jag varit väldigt trött på sista tiden och eftersom jag inte kunde somna i tid i går kväll. Jag satte fyra olika alarm för säkerhets skull och vaknade av det fjärde. Men nu är jag i alla fall uppe och känner mig inte alltför trött, vilket är skönt. 

Vid 4 tiden i eftermiddag så kommer det hit lite tjejer för att ha en minijul här. Vi ska då göra julklapps-leken som jag älskar. Jag var ute och köpte mina saker i sista sekund igår men jag är tydligen inte sist ut. Pratade med vissa igår som fortfarande inte hade köpt utan skulle göra det på vägen hit ;) Astrid (host)! Nu måste jag käka upp min frukost och gå och göra mig i ordning men vi hörs senare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0