Kalkonmiddag

Kusinerna och farmor har precis åkt hem och jag tänkte mig lugn och ro men icke sa nicke. Ibland blir man ju bara trött på brodern sin. Men är man tonåring så är man antar jag. Förut blev det kalkonmiddag med en jul-pannacotta till efterrätt, riktigt mumsig. Jag och mamma är så sugna på att sätta oss i soffan och kolla på Sex and the City och Sex and the City 2 men kom snabbt på att alla ställen man kan hyra film på är stängda which sucks. Är så sugen på att kolla film och alla filmer som vi har här hemma har man sett minst 10 gånger så dem är inte så roliga längre. Vi får väl se vad vi hittar på. Jag skulle vilja spela ett bordsspel, typ TP, men då ska hela familjen vara med tycker jag och det är aldrig det händer. Imorgon kommer det gäster igen, då är det dags för mammas sida av släkten. Mysigt♥


Mammas jul-pannacotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0