Juldagskvällen

Har tillbringat kvällen med Trivial Pursuit, julmatsrester, en ny svensk kriminalserie och strax blir det dags för Ris á la malta och Mr. & Mrs. Smith. Det var ett bra tag sedan jag såg den och jag känner att jag inte har något bättre för mig så det får bli hur jag spenderar det sista av detta års juldag. Imorgon ska hela familjen ut och handla, jag ska kolla på lite kläder som jag kan använda mina presentkort som jag gick i julklapp till att köpa. 

Något som jag faktiskt också gjort under kvällen är att kolla på bilder på och saker man kan göra i New York och Florida eftersom jag ska dit till våren. Känns helt sjukt att vi ska dit men jag längtar något så otroligt. Det känns helt okej att jag ska fira min födelsedag i Florida :D Jag är ledsen läsare, men jag kommer nog tjata en del om det framöver :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0