Julafton i bilder



Älskar hur mamma dukade bordet. Så himla fint var det med ljus, granris,
stjärnsilvertråd och röda äpplen. Äkta jul-dukning :)






Kussen skulle försöka se ut som en äkta bonne (han är ju trots allt från Skara :P)
och jag tycker han lyckades ganska bra på bilden till höger, haha!

Hahaha kussen lånade min brors ganska stora mjukisbrallor och
mina nya röda tofflor, vackert?

Just nu sitter jag, min bror och kusinerna och kollar på Hajen III. Oj, nu sprängdes hajen och det kunde inte sett mer overkligt ut. Strax är det väl dags att nana för det är ju faktiskt en dag imorgon också och inte vilken dag som helst utan juldagen. Då blir det kalkon och kanske ut och ha snöbollskrig? Det har snöat något så kopiöst mycket idag. Det har precis slutat snöa nu men annars har det snöat precis hela dagen och då rejält. Denna julen kan man inte klaga i alla fall, det har verkligen varit en vit jul♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0