Imorgon är det julafton och jag ligger i en säng i en badhusluktande lägenhet!

Tjooo! 
Ligger i sängen i Trollhättan och ska vilken sekund som helst nu nana men tänkte säga hej till er först. Pappa var nere i lägenheten förut och käkade middag och hjälpte mig med att hänga upp mina 9th Grade Project foton. Känns mycket mysigare nu när de är uppe. Det dumma var bara att jag bara hade 7 upphängningskrokar och jag har 10 foton så några är fortfarande kvar. Men det får jag väl fixa på egen hand antar jag. Klarar pappa det så klarar jag det med! ;) 

Här i lägenheten i Trollhättan så luktar det extremt konstigt för tillfället. Det var tydligen en brand av något slag i frisörsalongen som ligger under oss häromdagen så det luktade rök i hela lägenhetshuset men då satte brandkåren in saneringsapparater som gör att det luktar badhus i hela lägenheten. Och inte bara en aning utan verkligen precis som på ett badhus. Jag hoppas den lukten är borta till på julafton vilket det faktiskt är imorgon. Tjohooo! Känns väldigt, väldigt konstigt. 

Nä, nu ska jag sova för till morgonen så ska jag och min far ut och åka lite längdskidor hade vi tänkt oss. Hoppas vädret tillåter det bara. Jag hoppas det blir sol för jag skulle vilja gå ut och fota lite också. Det är så sjukt mycket snö här och den är alldeles orörd i parken här bredvid och jag hoppas den är det när jag vaknar till morran också. God natt♥


Såhär proffsiga ser jag och min pappa också ut...hihi :P
Humorn är på topp såhär runt 1 på natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0