God Natt!

Nu börjar jag bli lite småtrött, det måste jag erkänna. Jag har precis suttit i en timme eller två och kollat julklappar till familjen och jag tror jag vet vad jag ska köpa till alla nu vilket känns väldigt bra. Nu ska jag bara ut och köpa det också :) Det kanske jag hinner med imorgon, får se. Ska gå och hänga upp lite tvätt som ligger och väntar på mig i tvättmaskinen nu innan jag går och gör mig iordning och går och lägger mig och läser. Jag är inte riktigt så trött så jag skulle kunna sova än och då är det bra att läsa, det blir man alltid lika trött av. Imorgon, eller idag egentligen, är det Andra Advent förresten, dags att tända andra ljuset i min lilla egengjorda adventsljusstake. Sov gott allihopa, godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0