Glömde helt bort!

Hej hej! 
Jag kom precis på att jag glömde berätta för er hur det gick hos gynekologen igår. Det gick prima ballerina, hon hittade inga cystor så de har försvunnit naturligt så just nu känns det väldigt bra att vi inte valde att operera bort de för två år sedan som läkarna då ville. Nackdelen med att allt såg bra ut är att vi fortfarande inte vet vad som gör så att jag får ont i magen. Läkaren trodde att det var en vanlig kolik-mage jag hade så att så fort jag blir det minsta stressad så får jag ont i magen. Därför skrev hon ut tabletter till mig som ska lugna ner magen, göra så att den varvar ner lite och jag tror bannemej att det fungerar vilket känns något så otroligt underbart. Ni fattar inte vilken fantastisk grej det är att inte ha ont i magen överhuvudtaget under mer än ett dygn för mig. Jag kommer inte ihåg senast det var så. Så jag hoppas att det kan vara så under ett tag nu så jag slipper ha ont :) En av biverkningarna är tyvärr att bli trött och det känner jag av. Usch vad trött jag är, har känt för att bara sova under hela dagen idag. Men å andra sidan så känner jag mig hellre trött än att ha ont i magen ;) 

Nu ska jag sätta igång och städa lite och börja göra i ordning inför middagen ikväll. Nu är det bara lite mer än 3 timmar kvar tills folket kommer och knackar på, dags att skynda på nu. Jag måste hinna göra mig i ordning också, få mig att se lite julig ut. Det gör jag inte nu precis, står i en zebra-mönstrad klänning med bara ben och ett stort förkläde över alltsammans. Mycket snyggt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0