FREDAG♥

Good morning sunshines!
Idag är det fredag, wohooo, och jag är löjligt trött. Jag börjar skolan halv 10 idag men gick ändå upp klockan 6 så jag kunde läsa mig engelska bok. Erkänn, det är ofta jag säger att jag ska läsa min engelska bok. Jag har läst igenom bloggen lite snabbt och förstått att jag skriver det ganska ofta. Förstår ni hur mycket det är att läsa då? Eller så är det kanske inte så mycket, utan det är bara jag som är seg. 

Ikväll blir det antagligen chillkväll med lite folk här, om inte så skulle jag vilja gå på bio eller bara sitta på ett café väldigt, väldigt, väldigt länge och bara mysa. Men först blir det träning, efter skolan alltså. Det blir antagligen att jag går och gymmar, men om Astrid följer med så funderar vi att gå på ett Zumba pass. Det skulle vara jättekul, tror jag.

I eftermiddag kommer tydligen Kenza hit till Göteborg och det skulle vara kul att gå dit och säga hej men det beror ju på när jag tränar, för jag måste verkligen träna idag. Nu ska jag dra på mig min kappa, mina boots och åka till plugget för att ha den sista skoldagen den här veckan. Nice! Btw, idag är det prick 3 veckor till JULAFTON :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0