Första kvällen på lovet!

Hej hej bloggen!
Nu har alla gäster åkt hem och jag ska strax sätta mig i soffan för att njuta av en film som jag inte sett förut, Surviving Christmas. Om den inte är något bra så ska jag nog läsa istället men jag tror den kommer vara ganska bra eftersom Ben Affleck är med i den. Han är så bra och gorgeous! Den börjar klockan 21 på Kanal5. De senaste minuterna har jag suttit och skissat i mitt block på hur och var jag ska hänga upp mina fotografier i lägenheten. Har ju fortfarande inte fått tummen ur till att göra detta och jag känner att jag måste få upp dem nu under lovet, känns inte riktigt hemma annars om de inte hänger på väggen. Nu ska jag fixa kvällsmat, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0