Efter en fabulös middag...

...är jag nu tillbaka i lägenheten mätt, glad men också väldigt trött. Att jag är mätt och glad är helt okej men att jag är trött är inte lika bra eftersom jag måste plugga lite. Jag funderar starkt på att gå och lägga mig nu ändå och gå upp väldigt tidigt imorgon istället och plugga då...hmm jag vet inte riktigt! Middagen hos Astrid var fantastiskt god i alla fall. Det blev glögg, pepparkakor med mögelost, flygande jakob och chokladmousse. Absolut riktiga favoriter. En annan favorit under kvällen var att Astrid klippte mitt hår så nu är det lite kortare än vad det var för några timmar sedan men jag gillar det. Det är så skönt att allt det slitna är borta, det behövdes verkligen klippas. Vad gjorde vi mer under kvällen...hmm, vi spelade bordsspel which I love, vi dansade konstiga danser samtidigt som vi sa MJAUU, haha, fråga inte! och bara satt och pratade och skrattade självklart väldigt mycket. Det är fullkomligt omöjligt att inte skratta under dessa "Sex hos mig" middagar. The Fantastic Four really do is a group of four fantastic people :D♥ 


Såhär snygga var vi innan vi sprang till spårvagnen som vi ändå 
lyckas missa!




Kommer självklart på att ta kort efter halva efterrätten är uppäten!


Astrid börjar klippa i mitt hår. Hon ser lite smått osäker ut!



Känns bra att vi använder riktiga grejer...kökssax!


Nu är det såhär långt(eller kort) och det är när det är rakt vilket mitt
hår nästan aldrig är så lite skillnad är det allt!


Efter middagen blev vi alla lite småtrötta. Vet inte riktigt vad Astrid tittar
på här...men det verkar intressera henne...kolla ögonen liksom! ;)


Sötnosen Frida ♥


Det har varit en jättemysig och härlig kväll men nu sitter jag här med tandborsten i mun och känner att det är dags att plugga...eller sova, har fortfarande inte riktigt bestämt mig men tror jag pluggar en liten stund i alla fall så jag inte har allt kvar att göra till morgonen. Sov så gott allihopa så hörs vi imorgon. God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0