Dag nummer 2 i december månad

Hej torsdag!
Idag börjar jag lite senare än vad jag vanligtvis gör på torsdagar...hela 10 minuter! Min svenskalärare tyckte av någon anledning att vi skulle börja 08.10 idag istället för 08.00. Förstår inte ibland! Just nu sitter jag och kollar på Julkalendern avsnitt nummer 2. Måste säga att det är mycket spännande. Samtidigt dricker jag mitt en god kopp chokladkaffe och pluggar ekonomi. Här snackar vi multitasking alltså! Ikväll ska jag iväg till Astrid eftersom det är hon som har denna gångens "Sex hos mig" vilket ska bli skoj. Hon har sagt att temat är favoriter och att vi alla därför måste ha på oss vårat favoritplagg, vilket jag inte har något så det blir lite klurigt. Får väl se vad jag lyckats hitta i min garderob sen. Nu ska jag fixa håret och sedan blir det att gå till spårvagnen. Ciao!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0