Andra Advent

God förmiddag!
För tillfället käkar jag frukost och sitter och väntar på att min familj, min famor och min mormor ska knacka på dörren. Jag kommer inte ihåg sist gång jag träffade farmor och mormor samtidigt så det ska bli kul :) Vi ska ta en fika här i lägenheten och sedan ska vi åka in till stan och kolla i affärer. Min pappa ska tydligen försöka få sina byxor utbytta som han köpte i Tyskland och lyckades riva sönder när han sparkade av istappar från bilen. Lycka till med det pappa! 

Ute snöar det som bara den, det är så mysigt, och det passar ju så bra eftersom det är Andra Advent idag. Andra ljuset i min "ljusstake" är tänt och julmusiken är på på högsta volym. Nu är det bara glöggen som saknas, den står i kylen och bara väntar på att jag ska värma upp den. 

Ha alla en mysig Andra Advent nu så hörs vi senare♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0