8 December 2010

God morgon!
Jag är så jävla trött på min mage just nu, den förstör mitt liv. Jag vaknade imorse, mådde helt okej, gjorde mig iordning, käkade frukost och började efter en stund känna av magen men det var inte så farligt att jag behövde stanna hemma. Tog på mig ytterkläderna och sedan gick jag och Becca mot vagnen och på vägen började smärtan bli värre men jag kände ändå att jag skulle klara att gå till skolan. Men när jag väl kom fram till hållplatsen så var jag tvungen att sätta mig ner för det gjorde så ont och kom sedan fram till att jag var tvungen att gå hem för smärtan ökade bara. Jag blir så trött på det! Jag hoppas verkligen att de hittar något fel när jag är hos läkaren sedan och att de kan fixa det men mina förväntningar är inte jättehöga eftersom det aldrig riktigt hjälpt att gå till läkaren förr. 

Nu ligger jag här i sängen och försöker vila och fokusera på annat. Jag ska strax gå upp igen och göra lite övningar, röra på kroppen lite så jag får igång magen ordentligt, det brukar hjälpa lite mot smärtan. Jag hoppas verkligen att jag kan få komma iväg till i alla fall en lektion idag, jag orkar inte missa en dag till!

Det blev inte ett så positivt inlägg detta men jag orkar inte vara särskilt positiv just nu, sorry.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0