6 December 2010

 

Hej hej!
Jag vet inte vad som händer ute men det tjuter som in i... och jag fattar verkligen inte varför. Det låter precis som en sådan där tjutande sak som varnar för något jättehemskt som man har sett i filmer. Silent Hill, det ljudet som är varje kväll innan mörkret kommer, precis så låter det och det är lite läskigt eftersom jag inbillar mig att det kommer komma massa äckliga varelser och försöka döda mig nu. Okej, jag överdriver lite kanske men jag undrar ändå vad det är för ljud!

 

Jag har varit lite stalker-aktig här på eftermiddagen. Jag har sett att en familj köpt julgran. Vad är det med folket här i Göteborg, man köper väl inte julgran än eller? Det är ju över 2 veckor kvar till jul, det kommer ju inte finnas några barr kvar på granen på julafton om man ställer fram den nu. Jag har gjort något juligt idag, skrivit julrim. Nu är rimmen till mamma och pappa klara, nu är det bara broder kvar. Men jag vet ju inte ens vad jag ska köpa till honom än och då är det ju lite svårt att skriva rim. 


Jag stalkade en snubbe som köpt julgran         Såhär vitt och fint är det utanför fönstret!
och tog en massa kort på honom!


Igår fick vi upp julgardinerna också vilket gjorde väldigt mycket för köket. Det var så himla tråkigt förut men nu finns det nog en gnutta myskänsla där också.

 


Jag är glad att det finns något som snö. Det gör mig på så himla bra humör :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0