4 December 2010

Godmorgon, eller goddag kanske är mer passande. Jag har precis vaknat vilket är helt otroligt, jag har sovit i 11 timmar, jag kommer inte ihåg sist gång jag gjorde det. Jag tror jag behövde den sömnen så det var ju tur att jag inte ställde klockan. Jag har precis gjort mig lite frukost english style, bacon & egg. Jag lade till lite banan också så det blev lite frukt i, det är gott på morgonen. Idag skulle jag eventuellt åka till Trollhättan men jag tror jag struntar i det för jag ska tillbaka hit imorgon på förmiddagen redan så det känns lite ovärt. Om jag stannar här så kan jag träffa Astrid ikväll också och det skulle ju vara mysigt. Då kan vi baka lussebullar tillsammans, för det vill jag göra idag :) Nu blir det till att käka frukost, sedan göra mig iordning och sedan får jag väl sätta mig och plugga lite så jag inte har allt kvar till imorgon. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0