28 December 2010

Hej hopp galopp!
Det har redan gått 4 dagar sedan julafton, är inte det lite sjukt? Jag tycker faktiskt det, tiden går så himla fort. Vaknade i morse av att några står på taket och hackar bort isen och var hamnar isen de hackat bort? Jo, rätt på mitt fönsterbräde. Det lät ganska bra ska jag jag meddela. Som om detta oväsen inte var tillräckligt så höll några andra samtidigt på att borra i en vägg under oss och det gör så att det skakar i hela den väggen. Vilken kan det vara? Jo, självklart den som är inne i mitt rum. Den väggen som är precis bakom mitt huvud när jag ligger och sover. Inte den härligaste uppväckningen jag varit med om men jag kom upp i hyfsad bra tid ur sängen i alla fall.
Sitter just nu och käkar yogurt med hemmagjord müsli och blåbär. Hemmagjord müsli slår köpt müsli med hästlängder, så mycket godare. Viktor sover som en stock (ovanligt?), pappa kollar knepiga mackor på nätet och mamma är ute och kollar soffa med mormor. Snart ska jag sätta mig och börja läsa en ny bok, läste klart Elsas Mode igår. Den jag ska börja på nu heter Egoboost! och är skriver utav Isabella Löwengrip som de flesta av er antagligen vet. Jag fick boken i julklapp och ser nu fram emot att äntligen få påbörja läsningen utav denna peppande bok. 

Ikväll är vi bortbjudna till familjevänner och en av dem, dottern, har vi inte träffat på flera år för hon har varit i USA och jobbat och sedan har hon varit nere i Lund för att plugga, men nu är hon hemma i Trollhättan och det ska bli kul att träffa henne igen. Nu ska jag gräva ner mig i Egoboost! med en kopp te i hand...myyys! Ha en bra dag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0