26 December 2010

God morgon!
Käkar för tillfället frukost samtidigt som jag lyssnar på pappa som läser högt ur sin nya Faktakalender. Mycket intressant! Om en liten stund ska hela familjen bege sig ut på shopping-centrerna för att byta lite julklappar som man inte vill ha och för att köpa nya grejer på mellandagsrean. Jag ska inte byta något, är jättenöjd med allt jag fått :) Ute snöar det som bara den. Jag fattar inte hur mycket mer snö det kommer bli. Det slutar ju aldrig! Men jag klagar inte. Jag älskar det.

I eftermiddag kommer morbror med familj och mormor för att fira jul. Jag ska baka min apelsin- och pepparkaks-cheesecake tills dess att de kommer så jag får nog rappa på lite nu. Mot affärerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0