23 December 2010

God dagens kära vänner!
Idag är det dagen före dopparedagen och jag känner mig smått förkyld. Typiskt! Jag skulle egentligen ut och åka skidor med pappa idag på morgonen men jag fick skippa det. Känner inte för att sitta sjuk på julafton precis! Men jag har precis kommit tillbaka från en kort promenad så lite frisk luft och motion har jag fått i alla fall. Jag följde med pappa för att slänga grovsopor förut och gick en bit av tillbaka vägen istället för att åka med honom i bilen. Fy sjutton vad kallt det är. Mina ben domnade bort på bara några minuter. Kanske är dags att börja ha långkalsonger eller strumpbyxor under jeansen nu. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bara sätta mig och vila lite, jag är så himla trött. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0