18 December 2010

Sista lördagen innan julafton är vad det är idag! Helt galet vad tiden går fort. Snart sitter man i en gungstol på terassen av ett ålderdomshem, som jag brukar säga ;) Klockan är just nu halv tolv, jag sitter och käkar frukost och ute så snöar det som bara den. En lite läskig grej hände precis. Jag skickade iväg ett sms till astrid och frågade om hon ville ses och precis när jag tryckt på skickat, alltså bara en millisekund efter, så får jag ett sms från just Astrid där hon frågar om vi ska träffas. Okej, läskigt kanske inte är rätt ord men lite konstigt att vi skickade iväg ett sms till varandra precis samtidigt. Det är som när man ringer till någon och så ringer den precis samtidigt till dig så det blir upptaget för båda, har det hänt er någon gång? Det har hänt mig ett antal gånger. 

Så nu när jag käkat upp min havregrynsgröt och gjort mig iordning så åker jag till Linné för att ta en fika med min lilla sötunge som äntligen känner sig bättre, hon har varit rejält förkyld. Så nu tänker jag inte lägga mer tid på att skriva här utan ska göra i ordning mig så jag blir klar någon gång. Ha en bra lördag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0