13 December 2010

Hej hej och glad lucia! Jag vet inte riktigt om det är det man säger men det var det bästa jag kom på ;) För en stund sedan skickade jag iväg min engelska uppsats som jag fick klar 5 minuter innan den var tvungen att vara inskickad, snacka om bra timing! Så just nu sitter jag och pustar ut, det känns väldigt skönt att vara klar med den. Nu är det bara ett par saker kvar denna veckan sedan kan jag slappna av för då är det jullov. Min vecka ser ut följande...

Måndag (idag) - engelska uppsats

Tisdag - matteprov och träning
Onsdag - fysikprov, ultraljud + möte med gynekolog, träffa mamma

Torsdag - "Sex hos mig". Äntligen min tur att få laga middag till mina kära vänner

Fredag - hmm, vet inte riktigt. Men jag vill hitta på något skoj :)

Lördag/Söndag - minijulafton med vänner

Söndag (kanske) - julfest!

Förutom detta ska jag hinna med två ekonomiprov och en engelska-analys! Härlig vecka känner jag...så nu kan jag inte skriva så mycket mer för nu blir det dags att plugga inför matteprovet imorgon. Om jag pluggar riktigt ordentligt nu så ska jag ge mig själv en paus vid 20.00 då Ung & Bortskämd börjar, så kan jag passa på att käka middag samtidigt så slår jag två flugor i en smäll. Perfekt! Ha en härlig lucia och jag hoppas ni har lite lussebullar att käka på...det har inte jag! Borde bakat mig några under helgen men lite sent att tänka på det nu. Pepparkakor bakade jag dock och här är lite bilder från pepparkaksbakningen i lördags.



Kan ju inte säga att min brors fantasi är den bästa...bara
cirkelformade pepparkakor!

Pappa gjorde ett försök till att göra en pepparkaka som liknade
honom själv. Gick väl sådär ;)



Kommentarer
Postat av: simone

haha snyggt face:D

2010-12-15 @ 13:57:36
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0